Alena Malovcová, masáže Hradec Králové - masážní salón
menu

PROVOZNÍ DOBA A OBCHODNÍ PODMÍNKY

PROVOZNÍ DOBA - PROVOZNÍ INFORMACE - AKTUÁLNÍ SDĚLENÍ - KOMUNIKACE - REZERVACE - NÁVŠTĚVA - ÚHRADA - PŘEDPLATNÉ - INFORMOVANÝ SOUHLAS (ZÁSADY OCHRANY OSOBNÍCH ÚDAJŮ)

SEZÓNNÍ PROVOZNÍ DOBA
(ZÁŘÍ - ČERVEN)

PONDĚLÍ 10:30 - 13:00 h  a  14:00 - 19:00 h
ÚTERÝ 10:30 - 13:00 h  a  14:00 - 19:00 h
STŘEDA 10:30 - 13:00 h  a  14:00 - 19:00 h
ČTVRTEK 10:30 - 13:00 h  a  14:00 - 19:00 h

MIMOSEZÓNNÍ PROVOZNÍ DOBA
(ČERVENEC - SRPEN)

ÚTERÝ 10:30 - 13:00 h  a  14:00 - 19:00 h
STŘEDA 10:30 - 13:00 h  a  14:00 - 19:00 h
ČTVRTEK 10:30 - 13:00 h  a  14:00 - 19:00 h

PROVOZNÍ INFORMACE

Termíny návštěv masážního salonu je třeba sjednat s předstihem (kontaktním formulářem, mailem, textovou zprávou, telefonicky nebo osobně). V případě volné kapacity je rezerace a návštěva možná okamžitě nebo v řádu dnů, při větší obsazenosti se volí nejbližší možný termín v průběhu následujících týdnů či měsíců. Proto nenechávejte své objednání až na poslední chvíli.

V salonu je možné si předem zarezervovat více termínů a poté každé samostatné ošetření uhradit jednorázovou platbou nebo si služby předplatit formou permanentky, kreditní karty nebo dárkového poukazu (obvykle se tak děje u periodických terapií čerpaných intenzivně v kratším časovém období nebo naopak postupně a dlouhodobě v předem dané frekvenci návštěv).

Objednané termíny jsou oboustranně závazné!

Zrušení nebo změna termínu je možná nejpozději 1 pracovní den před sjednaným datem (minimálně však 24 hodin předem).

Poslední zákazník/klient či spotřebitel bude k ošetření přijat vždy nejpozději 1 hodinu před koncem provozní doby, tj. většinou dopoledne ve 12:00 hodin a odpoledne v 18:00 hodin.

pracovní dny mezi 9:00-18:00 hodinou bývá vchod do domu (Havlíčkova 401/8) a do salonu Profi (ve 2.patře) otevřen. Pokud by tomu tak nebylo nebo když přicházíte mimo obvyklou provozní dobu z důvodu, že u mě máte domluvenu návštěvu, pak je třeba, aby jste pro vstup zazvonili na domovní zvonek označený salon Profi a vyčkali na otevření. Předem prosím, buďte trpěliví a berte ohled na právě probíhající služby – někdy to nejde okamžitě. Poté již můžete volně vstoupit, posadit se v čekárně a počkat až si pro Vás přijdu.

Berte prosím na vědomí, že aby nebyl narušován klid a soukromí ošetřované osoby, tak v době právě probíhajícího ošetření návštěvy a telefonní hovory nepřijímám. V takovém případě je tedy potřeba vyčkat na přestávku mezi jednotlivými terapiemi, kontaktovat mě později nebo využít jiných komunikačních prostředků.

V masážním salonu je obvykle zajišťován celodenní provoz. Nicméně nemám–li zrovna objednané zákazníky/klienty či spotřebitele, nejsem vždy přítomna a do salonu přicházím až na sjednaný čas. Potřebujete-li mi v mé nepřítomnosti zanechat vzkaz, můžete ho napsat a nechat u kolegyň nebo ho vhodit v přízemí domu do poštovní schránky označené salon Profi. Rovněž mě můžete kontaktovat kontaktním formulářem, mailem, textovou zprávou nebo telefonicky. Současně prosím, nezapomeňte vždy uvést i svůj zpáteční kontakt, ať se Vám mohu ozvat zpět. Odpovím Vám podle svých aktuálních časových možností jak nejdříve to bude možné. Děkuji.

VOLNO / ZAVŘENO

čt 28.10.2021 – ne 31.10.2021 volno (podzimní školní prázdniny, z toho státní svátek: čt 28.10.2021)
st 17.11.2021 – ne 21.11.2021 volno (z toho státní svátek: st 17.11.2021)
čt 23.12.2021 – ne 2.1.2022 dovolená (vánoční školní prázdniny, z toho státní svátek: pá 24.12.2021, so 25.12.2021, ne 26.12.2021, so 1.1.2022)
čt 14.4.2022 – po 18.4.2022 volno (velikonoční školní prázdniny, z toho státní svátek: pá 15.4.2022, po 18.4.2022)
st 18.5.2022 – ne 22.5.2022 dovolená
út 21.6.2022 – ne 26.6.2022 dovolená
pá 1.7.2022 – ne 17.7.2022 dovolená (letní školní prázdniny, z toho státní svátek: út 5.7.2022, st 6.7.2022)
pá 29.7.2022 – po 8.8.2022 dovolená (letní školní prázdniny)
st 28.9.2022 – ne 2.10.2022 volno (z toho státní svátek: st 28.9.2022)
st 26.10.2022 – ne 30.10.2022 volno (podzimní školní prázdniny, z toho státní svátek: pá 28.10.2022)
čt 17.11.2022 – ne 20.11.2022 volno (z toho státní svátek: čt 17.11.2022)
pá 23.12.2022 – po 2.1.2023 dovolená (vánoční školní prázdniny, z toho státní svátek: so 24.12.2022, ne 25.12.2022, po 26.12.2022, ne 1.1.2023)

Za omezení provozu se předem moc omlouvám. Mimo toto období Vám budu (ve své obvyklé provozní době) plně k dispozici. Děkuji za pochopení.

AKTUÁLNÍ SDĚLENÍ

Náš salon má od 3. května 2021 opět otevřeno.

Provoz je - nejen v důsledku současné dlouhodobě složité epidemiologické situace - uzpůsoben tak, abychom mohli bezpečně fungovat a přitom v co možná největší míře ochránili zdraví nás všech. Jsme připraveni dostát všem potřebným bezpečnostním, hygienickým a jiným nařízením, opatřením a doporučením vlády České republiky, ministerstva zdravotnictví České republiky, Krajské hygienické stanice Královéhradeckého kraje či města Hradec Králové, kde působíme.

Činnost v provozovně se provádí výhradně v režimu 1 na 1 - s dodržováním minimální doby přestávky 10-15 minut mezi jednotlivými terapiemi.

Čisté a hygienicky udržované prostředí je samozřejmostí. Po každém zákazníkovi se dezinfikují plochy, uklízí se a větrá. V salonu jsou rovněž naistalovány čističky vzduchu s ionizátorem.

Při práci se používají převážně jednorázové zdravotnické prostředky a nosí se ochranné pomůcky - včetně požadovaného zakrytí obličeje (ochranným štítem, respirátorem či nano rouškou) a průběžné očisty a dezinfekce rukou.

Vážení zákazníci/klienti či spotřebitelé, prosíme, do čekárny přicházejte ideálně přesně na sjednaný čas, aby jste eliminovali kontakt s ostatními čekajícími osobami, vstupujte pouze s požadovaným zakrytím obličeje (respirátorem či nano rouškou) a používejte dezinfekci rukou - je tu pro Vás k dispozici.

Svou sjednanou návštěvu uskutečněte pouze v případě, že:

  • jste zdravotně způsobilí podstoupit masérské služby
  • netrpíte žádným závažným stavem, který by mohl mít nepříznivý dopad na zdraví ošetřované osoby či jiných osob navštěvujících masážní salon Malovcová či salon Profi
  • nepociťujete žádné příznaky závažného zdravotního, přenosného, infekčního či respiračního onemocnění, včetně nemoci Covid-19 (Coronavirus Disease 2019) způsobené virem SARS-CoV-2 (Severe Acute Respiratory Syndrome Coronavirus-2), některou jeho mutací či jinou podobnou nemocí
  • během posledních 14 dní jste nepobývali v žádné z pandemických oblastí s aktuálně zvýšeným rizikem nákazy a přenosu nemoci Covid-19 či jiné podobné nemoci
  • během posledních 14 dní jste nebyli v přímém kontaktu s člověkem nakaženým, s člověkem pobývajícím v povinné karanténě (izolaci), s člověkem pečujícím o jinou osobu mající projevy přenosné, infekční či respirační nemoci, ani s člověkem, který by se bezprostředně pohyboval v místech pandemie s aktuálně zvýšeným rizikem nákazy a přenosu nemoci Covid-19 či jiné podobné nemoci
  • nejste nebo právě nemáte být v povinné karanténě (izolaci) kvůli nemoci Covid-19 či jiné podobné nemoci
  • máte laboratorně potvrzenu skutečnost, že jste nemocí Covid-19 či jinou podobnou nemocí onemocněli před méně než 180 dny, absolvovali jste povinnou karanténu (izolaci) a bez klinických známek onemocnění a jejich příznaků jste již více než 14 dní
  • máte laboratorně potvrzené protilátkové testy sérologickou metodou na kvalitativní detekci monoklonálních protilátek (IgG, IgM a IgA) nemoci Covid-19 či jiné podobné nemoci, které jste naposledy absolvovali s výsledkem v hodnotách IgG před méně než 90 dny a současně před více než 14 dny
  • máte laboratorně potvrzené RT-PCR testy (Reverse Transcription – Polymerase Chain Reaction) metodou polymerázové řetězové reakce a reverzní transkripce na kvalitativní detekci části genetického kódu (DNA nebo RNA) nemoci Covid-19 či jiné podobné nemoci, které jste naposledy absolvovali s negativním výsledkem před méně než 7 dny
  • máte laboratorně potvrzené antigenní POC-RAG testy (Post Of Care – Rapid Antigen Testing) na určení přítomnosti specifických antigenů (virových bílkovin) nemoci Covid-19 či jiné podobné nemoci (prováděné na veřejném odběrovém místě sítě poskytovatelů zdravotnických služeb), které jste naposledy absolvovali s negativním výsledkem před méně než 72 hodinami
  • máte potvrzené antigenní RAG testy (Rapid Antigen Testing) na určení přítomnosti specifických antigenů (virových bílkovin) nemoci Covid-19 či jiné podobné nemoci (prováděné mimo síť poskytovatelů zdravotnických služeb – zprostředkovaně prostřednictvím svého zaměstnavatele či školy), které jste naposledy absolvovali s negativním výsledkem před méně než 72 hodinami
  • máte potvrzené samoodběrové antigenní RAG testy (Rapid Antigen Testing) na určení přítomnosti specifických antigenů (virových bílkovin) nemoci Covid-19 či jiné podobné nemoci (prováděné mimo síť poskytovatelů zdravotnických služeb – v rámci preventivního programu zdravotních pojišťoven), které jste naposledy absolvovali s negativním výsledkem před méně než 24 hodinami
  • máte kartičku s potvrzením o aplikované 1. dávce očkování proti nemoci Covid-19 či jiné podobné nemoci a od její aplikace uplynulo více než 21 dní a současně méně než 90 dní
  • máte certifikát o aplikovaném úplném očkování proti nemoci Covid-19 či jiné podobné nemoci a od aplikace poslední očkovací dávky (dle dávkového schématu SPC podané vakcíny) uplynulo více než 14 dní a současně méně než 180 dní.

Veškeré skutečnosti ohledně prodělané nemoci, absolvovaných testech nebo ukončené vakcinaci proti nemoci Covid-19 či jiné podobné nemoci je potřeba předložit provozovateli/poskytovateli služeb při příchodu do salonu, případně stvrdit čestným prohlášením – ještě před započetím sjednaného výkonu. V opačném případě nemůže být zákazník/klient či spotřebitel ošetřen. Prosíme, počítejte s tím.

Výše uvedená ustanovení jsou poplatná nařízení vlády České republiky z 23. dubna 2021 – s účinností od 3. května 2021 – a pozdějším legislativním změnám závazným pro resort obchodu a služeb na území celé České republiky. Vzhledem k tomu, že se průběžně dále upřesňují, doplňují a mění dle momentálního vývoje epidemiologické situace, mohou se lišit místně i resortně. Proto prosíme, před návštěvou salonu si vždy ověřte znění bezpečnostních, hygienických a jiných nařízení, opatření a doporučení, která jsou aktuálně platná v České republice, v Královéhradeckém kraji, v Hradci Králové nebo speciálně v resortu obchodu a služeb.

Pokud máte k současné situaci a práci v našem salonu nějaké dotazy či jste limitováni nějakými osobními zdravotními specifiky, která s námi potřebujete před návštěvou zkonzultovat nebo jestliže nesplňujete některou z daných podmínek a chcete Vaše ošetření odložit na později, kontaktujte nás (kontaktním formulářem, mailem, textovou zprávou nebo telefonicky) - a prosíme, učiňte tak alespoň s 1 denním předstihem (minimálně však 24 hodin předem), abychom tomu mohli efektivně, účelně a smysluplně uzpůsobit náš pracovní program.

Předem Vám děkujeme za Vaše zodpovědné a ohleduplné chování, díky kterému chráníte sebe, nás i ostatní návštěvníky našeho salonu. Věříme, že společně to zvládneme a že zase bude dobře!

QR KÓD - PROVOZNÍ DOBA

Text QR kódu pro provozní dobu:

  • Alena Malovcová
  • Salon Profi - masáže

  • PROVOZNÍ DOBA
    ZÁŘÍ - ČERVEN:
    pondělí - čtvrtek: 10:30-13:00 hodin a 14:00-19:00 hodin
    ČERVENEC - SRPEN:
    úterý - čtvrtek: 10:30-13:00 hodin a 14:00-19:00 hodin
QR kód pro Ceník - provozní doba

PROVOZNÍ A OBCHODNÍ PODMÍNKY

SMLUVNÍ VZTAH (VYMEZENÍ POJMŮ)

Provozovatelem/poskytovatelem masérských, rekondičních a regeneračních služeb - praktické, poradenské a lektorské činnosti (dále jen ”služeb”) a současně odpovědnou osobou je Alena Malovcová – fyzická osoba samostatně výdělečně činná, podnikající v oboru masérských, rekondičních a regeneračních služeb podle platného živnostenského oprávnění (IČO : 459 38 865) a dalších dokladů osvědčujících její odbornou způsobilost k vykonávaným činnostem.

Zákazníkem/klientem se rozumí osoba nebo organizace kupující přímo sobě nebo zprostředkovaně jiné osobě masérskou, rekondiční nebo regenerační službu (dále jen ”službu”) podle aktuálně platné nabídky druhů a cen služeb, které se budou čerpat okamžitě nebo v udané době platnosti. Může - a nemusí - to být osoba totožná se spotřebitelem.

Spotřebitel je osoba čerpající jednorázově uhrazenou a uplatněnou masérskou, rekondiční a regenerační službu nebo dlouhodobě předplacenou a průběžně využívanou službu formou permanentky, kreditní karty nebo dárkového poukazu, a to po předchozí domluvě s provozovatelem/poskytovatelem služeb. Může - a nemusí - to být osoba totožná se zákazníkem/klientem.

Smluvní vztah mezi provozovatelem/poskytovatelem masérských, rekondičních a regeneračních služeb a zákazníkem/klientem či spotřebitelem vzniká zakoupením masérské, rekondiční či regenerační služby, případně rezervací konkrétního termínu (kontaktním formulářem, mailem, textovou zprávou, telefonicky nebo osobně), která se bere za závaznou. Zároveň tím - jako projev dobré vůle - zákazník/klient či spotřebitel automaticky vyslovuje svůj souhlas s provozními a obchodními podmínkami provozovatele/poskytovatele služeb.

KOMUNIKACE

Vzájemnou komunikaci mezi provozovatelem/poskytovatelem služeb a zákazníkem/klientem či spotřebitelem lze provést kontaktním formulářem, mailem, textovou zprávou, telefonicky nebo osobně.

Osobní setkání je možné pouze v pracovní dny během provozní doby, a to výhradně na adrese a v prostorách masážního salonu. Je ale třeba brát ohled na právě probíhající služby a bez vyzvání nevstupovat do provozní místnosti, aby nebyl narušován klid a soukromí ošetřované osoby. V takovém případě je tedy potřeba vyčkat v čekárně salonu - obvykle až na přestávku mezi jednotlivými terapiemi nebo na čas, na který je zákazník/klient či spotřebitel v daný den objednán. Případně může provozovatele/poskytovatele služeb navštívit později nebo využít jiných komunikačních prostředků.

Telefonický kontakt je uskutečňován v pracovní dny během provozní doby nebo krátce před jejím začátkem a po jejím skončení. Výjimku tvoří právě probíhající ošetření, kdy provozovatel/poskytovatel služeb hovory nepřijímá, aby nebyl narušován klid a soukromí ošetřované osoby. V takovém případě je tedy potřeba kontaktovat ho později nebo využít jiných komunikačních prostředků.

Potřebuje-li zákazník/klient či spotřebitel provozovateli/poskytovateli služeb zanechat vzkaz mimo obvyklou provozní dobu nebo v době jeho nepřítomnosti, může ho napsat a nechat u kolegyň nebo ho vhodit v přízemí domu do poštovní schránky označené salon Profi. Rovněž může provozovatele/poskytovatele služeb kontaktovat kontaktním formulářem, mailem či textovou zprávou. Současně provozovatel/poskytovatel služeb prosí zákazníky/klienty či spotřebitele, aby nezapomněli vždy uvést i svůj zpáteční kontakt, ať se jim může ozvat zpět. Odpoví jim podle svých aktuálních časových možností jak nejdříve to bude možné.

Provozovatel/poskytovatel služeb vyřizuje veškerou příchozí poštu (kromě skrytých čísel, anonymů a spamů) průběžně a žádá zákazníky/klienty či spotřebitele o trpělivost, pokud nebude v jeho možnostech dát jim okamžitou odpověď.

REZERVACE

Termíny návštěv masážního salonu je třeba sjednat s předstihem (kontaktním formulářem, mailem, textovou zprávou, telefonicky nebo osobně). V případě volné kapacity je rezervace a návštěva možná okamžitě nebo v řádu dnů, při větší obsazenosti se volí nejbližší možný termín v průběhu následujících týdnů či měsíců. Proto nenechávejte své objednání až na poslední chvíli.

V salonu je možné si předem zarezervovat více termínů a poté každé samostatné ošetření uhradit jednorázovou platbou nebo si služby předplatit formou permanentky, kreditní karty nebo dárkového poukazu (obvykle se tak děje u periodických terapií čerpaných intenzivně v kratším časovém období nebo naopak postupně a dlouhodobě v předem dané frekvenci návštěv).

Objednané termíny jsou oboustranně závazné!

Zrušení nebo změna termínu je možná nejpozději 1 pracovní den před sjednaným datem (minimálně však 24 hodin předem).

Při pozdní omluvě (tj. v den konání nebo později) nebo při neomluvené absenci zmeškané objednávky bude zákazníkovi/klientovi či spotřebiteli zpětně naúčtován (odečten z předplatného) jednorázový kompenzační poplatek 200 Kč za způsobenou ztrátu a promarněný čas. Tato částka je splatná do 14 dní od vzniku pohledávky nebo nejpozději při další zákazníkově/klientově či spotřebitelově návštěvě. Při neuhrazení kompenzačního poplatku po uplynutí této doby bude posléze zákazníkovi/klientovi či spotřebiteli naúčtována (odečtena, případně po něm požadována) cena původně sjednaného ošetření v jeho plné výši. Výjimku tvoří pouze osobní zdravotní důvody potvrzené lékařem zákazníka/klienta či spotřebitele, vážné a neodkladné rodinné události či náhlé pracovní povinnosti doložené zaměstnavatelem zákazníka/klienta či spotřebitele. Nedostaví–li se zákazník/klient či spotřebitel opakovaně na domluvenou návštěvu nebo nebude–li ochoten respektovat dané provozní podmínky, nebude provozovatelem/poskytovatelem služeb dále objednáván.

Na kompenzační poplatek 200 Kč má nárok i zákazník/klient či spotřebitel, a to v případě, že provozovatel/poskytovatel služeb o své vůli na poslední chvíli zruší jeho sjednaný termín bez udaného důvodu a bez následného umožnění adekvátní náhrady. Výjimku tvoří pouze osobní zdravotní důvody, vážné a neodkladné rodinné události, náhlé a neočekávané pracovní překážky, havárie (např. porucha kanalizace, výpadek dodávky vody, elektřiny, plynu, ...), živelné pohromy, epidemiologické a jiné neovlivnitelné situace - včetně zásahu ”vyšší moci” - znemožňující provozovateli/poskytovateli služeb dostát svým závazkům.

NÁVŠTĚVA

ÚHRADA

U všech provozovatelem/poskytovatelem nabízených služeb je cena účtována za úkon a dobu, po kterou ošetření skutečně trvalo nebo jak bylo původně ujednáno (ve zvláštních případech - např. při pozdním příchodu na ošetření).

Za jednorázové služby se běžně platí před nebo bezprostředně po uskutečnění každého jednotlivého ošetření.

Za pravidelně probíhající služby realizované formou permanentky je úhrada nutná před nebo nejpozději bezprostředně po uskutečnění 1. ošetření ze sjednaného a předplaceného cyklu návštěv.

V případě jednorázových nebo pravidelně probíhajících služeb realizovaných formou kreditních karet nebo dárkových poukazů se úhrada děje v okamžiku sjednávání služeb, tj. ještě před uskutečněním 1. ošetření z předplaceného cyklu návštěv.

Požaduje-li posléze majitel permanentky, kreditní karty nebo dárkového poukazu masáže ve větším rozsahu než bylo původně smluveno a uhrazeno, doplatí případný cenový rozdíl předplacených a skutečně vyčerpaných služeb v hotovosti (dle aktuálně platného ceníku služeb), a to před nebo bezprostředně po uskutečnění daného ošetření nad sjednaný rámec.

Při pozdní omluvě (tj. v den konání nebo později) nebo při neomluvené absenci zmeškané objednávky bude zákazníkovi/klientovi či spotřebiteli zpětně naúčtován (odečten z předplatného) jednorázový kompenzační poplatek 200 Kč za způsobenou ztrátu a promarněný čas. Tato částka je splatná do 14 dní od vzniku pohledávky nebo nejpozději při další zákazníkově/klientově či spotřebitelově návštěvě. Při neuhrazení kompenzačního poplatku po uplynutí této doby bude posléze zákazníkovi/klientovi či spotřebiteli naúčtována (odečtena, případně po něm požadována) cena původně sjednaného ošetření v jeho plné výši.

Při pozdním příchodu bude poskytnuta služba pouze ve zkráceném rozsahu, skončí v dříve domluveném čase a cena bude naúčtována (odečtena z předplatného) v plné výši podle původního ujednání, a to před nebo bezprostředně po uskutečnění každého ošetření, kdy se tak stalo.

Dojde-li k posunu začátku či konce ošetření z provozních důvodů a bude-li to současně znamenat výrazné zkrácení nebo naopak prodloužení doby původně vyhrazené pro dané ošetření, bude zákazníkovi/klientovi či spotřebiteli účtována (odečtena) jenom poměrná část ceny, případně její násobek – podle skutečně provedené práce (v závislosti na době, po kterou ošetření trvalo), a to před nebo bezprostředně po uskutečnění každého ošetření, kdy se tak stalo.

Po předchozí domluvě lze vystavit fakturu a služby (doplatek za služby) uhradit bezhotovostně - převodem na bankovní účet provozovatele/poskytovatele služeb.Úhrada platební kartou, ani platebními poukázkami není momentálně možná.

Poznámka:
Zákonná povinnost účtování elektronické evidence tržeb (EET) - formou běžného, zjednodušeného nebo zvláštního režimu - byla pro podnikatele provozující řemesla a služby dočasně pozastavena. S ohledem na epidemiologické a ekonomické události roku 2020 a 2021 vydala vláda ČR novelizaci Zákona o úpravách EET č. 449/2020 Sb. - účinnost od 3.11.2020, podle níž povinnost evidence tržeb nově nastane ode dne 1.1.2023. Nebude-li dále rozhodnuto jinak, začne poté v tomto režimu účtovat i náš masážní salon.

PŘEDPLATNÉ

Masážní salon nabízí možnost předplacení jednorázových nebo pravidleně probíhajících služeb formou permanentky, kreditní karty nebo dárkového poukazu, a to na jméno konkrétní osoby, která bude dané služby skutečně čerpat. Po předchozí domluvě si je lze sjednat a vyzvednout osobně (v tištěné formě) nebo je možné doručit je mailem (v elektronické podobě).

Permanentky jsou účtovány systémem 5+1 ošetření zdarma a jejich ceny jsou dány podle předem zvolené délky jednotlivých (stejných) ošetření. Nejčastěji si je zákazník/klient či spotřebitel pořizuje sám pro sebe, ale lze je i předplatit a poté věnovat jiné osobě jako dárek.

Kreditní karty nejsou finančně nijak limitovány - lze si je ”nabít” libovolnou hodnotou. Nejčastěji si je zákazník/klient či spotřebitel pořizuje sám pro sebe, ale lze je i předplatit a poté věnovat jiné osobě jako dárek.

Dárkové poukazy se vystavují v libovolné předem uhrazené finanční hodnotě nebo v libovolném předem sjednaném počtu a délce konkrétních ošetření, které si zákazník/klient či spotřebitel volí dle aktuálně platné nabídky služeb. Obvykle je zákazník/klient či spotřebitel pouze předplácí a poté věnuje jiné osobě jako dárek.

Za služby se běžně platí hotově, a to v okamžiku sjednávání služeb, tj. ještě před uskutečněním 1. ošetření z předplaceného cyklu návštěv. Požaduje-li posléze majitel permanentky, kreditní karty nebo dárkového poukazu masáže ve větším rozsahu než bylo původně smluveno a uhrazeno, doplatí případný cenový rozdíl předplacených a skutečně vyčerpaných služeb v hotovosti (dle aktuálně platného ceníku služeb), a to před nebo bezprostředně po uskutečnění daného ošetření nad sjednaný rámec. Po předchozí domluvě lze vystavit fakturu a služby (doplatek služeb) uhradit bezhotovostně – převodem na bankovní účet provozovatele/poskytovatele služeb. Úhrada platební kartou, ani platebními poukázkami není momentálně možná. Pro úhradu kreditu je možné využít také přefinancování ze zaměstnaneckých fondů nebo z jiných forem služebních finančních benefitů zákazníka/klienta či spotřebitele – ale pouze za předpokladu, že nejsou přímo vázány na zdravotnické služby, které se v salonu neposkytují.

Všechny předplacené služby lze čerpat výhradně nepeněžní formou, tj. ošetřeními. Dají se uskutečnit jednorázově nebo postupně - obvykle v pravidelných intervalech.

V závislosti na zvoleném druhu ošetření, množství objednaných služeb a předpokládané frekvenci návštěv je obvyklá platnost permanentky, kreditní karty či dárkového poukazu 3-6 měsíců od data vystavení a uhrazení předplatného. V ojedinělých případech se dá dojednat její prodloužení - zákazník/klient či spotřebitel pro to ale musí mít vážné důvody a musí o to provozovatele/poskytovatele služeb požádat ještě před skončením původní doby platnosti již sjednaného předplatného. Na pozdější požadavky nebude brán zřetel!

Předplacenou částku, ani její část, již nelze proplatit zpět. Po uplynutí doby platnosti permanentky, kreditní karty či dárkového poukazu propadá bez náhrady hodnota doposud neobjednaných a nezrealizovaných ošetření ve prospěch provozovatele/poskytovatele služeb a zákazník/klient či spotřebitel na jejich další čerpání tímto pozbývá nárok. Výjimku tvoří pouze dlouhodobé osobní zdravotní důvody potvrzené lékařem zákazníka/klienta či spotřebitele, dlouhodobé vážné rodinné události a dlouhodobé změněné pracovní povinnosti doložené zaměstnavatelem zákazníka/klienta či spotřebitele, které jsou na překážku v dočerpání dříve sjednaných služeb.

OSTATNÍ USTANOVENÍ

Zákazník/klient či spotřebitel může uskutečnit návštěvu masážního salonu pouze v případě, že:

  • je zdravotně způsobilý podstoupit masérské služby
  • netrpí žádným závažným stavem, který by mohl mít nepříznivý dopad na zdraví ošetřované osoby či jiných osob navštěvujících masážní salon Malovcová či salon Profi
  • nepociťuje žádné příznaky závažného zdravotního, přenosného, infekčního či respiračního onemocnění, včetně nemoci Covid-19 (Coronavirus Disease 2019) způsobené virem SARS-CoV-2 (Severe Acute Respiratory Syndrome Coronavirus-2), některou jeho mutací či jinou podobnou nemocí
  • během posledních 14 dní nepobýval v žádné z pandemických oblastí s aktuálně zvýšeným rizikem nákazy a přenosu nemoci Covid-19 či jiné podobné nemoci
  • během posledních 14 dní nebyl v přímém kontaktu s člověkem nakaženým, s člověkem pobývajícím v povinné karanténě (izolaci), s člověkem pečujícím o jinou osobu mající projevy přenosné, infekční či respirační nemoci, ani s člověkem, který by se bezprostředně pohyboval v místech pandemie s aktuálně zvýšeným rizikem nákazy a přenosu nemoci Covid-19 či jiné podobné nemoci
  • není nebo právě nemá být v povinné karanténě (izolaci) kvůli nemoci Covid-19 či jiné podobné nemoci
  • má laboratorně potvrzenu skutečnost, že nemocí Covid-19 či jinou podobnou nemocí onemocněl před méně než 180 dny, absolvoval povinnou karanténu (izolaci) a bez klinických známek onemocnění a jejich příznaků je již více než 14 dní
  • má laboratorně potvrzené protilátkové testy sérologickou metodou na kvalitativní detekci monoklonálních protilátek (IgG, IgM a IgA) nemoci Covid-19 či jiné podobné nemoci, které naposledy absolvoval s výsledkem v hodnotách IgG před méně než 90 dny a současně před více než 14 dny
  • má laboratorně potvrzené RT-PCR testy (Reverse Transcription – Polymerase Chain Reaction) metodou polymerázové řetězové reakce a reverzní transkripce na kvalitativní detekci části genetického kódu (DNA nebo RNA) nemoci Covid-19 či jiné podobné nemoci, které naposledy absolvoval s negativním výsledkem před méně než 7 dny
  • má laboratorně potvrzené antigenní POC-RAG testy (Post Of Care – Rapid Antigen Testing) na určení přítomnosti specifických antigenů (virových bílkovin) nemoci Covid-19 či jiné podobné nemoci (prováděné na veřejném odběrovém místě sítě poskytovatelů zdravotnických služeb), které naposledy absolvoval s negativním výsledkem před méně než 72 hodinami
  • má potvrzené antigenní RAG testy (Rapid Antigen Testing) na určení přítomnosti specifických antigenů (virových bílkovin) nemoci Covid-19 či jiné podobné nemoci (prováděné mimo síť poskytovatelů zdravotnických služeb – zprostředkovaně prostřednictvím svého zaměstnavatele či školy), které naposledy absolvoval s negativním výsledkem před méně než 72 hodinami
  • má potvrzené samoodběrové antigenní RAG testy (Rapid Antigen Testing) na určení přítomnosti specifických antigenů (virových bílkovin) nemoci Covid-19 či jiné podobné nemoci (prováděné mimo síť poskytovatelů zdravotnických služeb – v rámci preventivního programu zdravotních pojišťoven), které naposledy absolvoval s negativním výsledkem před méně než 24 hodinami
  • kartičku s potvrzením o aplikované 1. dávce očkování proti nemoci Covid-19 či jiné podobné nemoci a od její aplikace uplynulo více než 21 dní a současně méně než 90 dní
  • certifikát o aplikovaném úplném očkování proti nemoci Covid-19 či jiné podobné nemoci a od aplikace poslední očkovací dávky (dle dávkového schématu SPC podané vakcíny) uplynulo více než 14 dní a současně méně než 180 dní.

Veškeré skutečnosti ohledně prodělané nemoci, absolvovaných testech nebo ukončené vakcinaci proti nemoci Covid-19 či jiné podobné nemoci musí zákazník/klient či spotřebitel předložit provozovateli/poskytovateli služeb při příchodu do salonu, případně stvrdit čestným prohlášením – ještě před započetím sjednaného výkonu. V opačném případě nemůže být zákazník/klient či spotřebitel ošetřen. Provozovatel/poskytovatel služeb prosí zákazníka/klienta či spotřebitele, aby s tím počítal.

Výše uvedená ustanovení jsou poplatná nařízení vlády České republiky z 23. dubna 2021 – s účinností od 3. května 2021 – a pozdějším legislativním změnám závazným pro resort obchodu a služeb na území celé České republiky. Vzhledem k tomu, že se průběžně dále upřesňují, doplňují a mění dle momentálního vývoje epidemiologické situace, mohou se lišit místně i resortně. Provozovatel/poskytovatel služeb proto prosí zákazníka/klienta či spotřebitele, aby si před návštěvou salonu vždy ověřil znění bezpečnostních, hygienických a jiných nařízení, opatření a doporučení, která jsou aktuálně platná v České republice, v Královéhradeckém kraji, v Hradci Králové nebo speciálně v resortu obchodu a služeb. Rovněž v tomto smyslu žádá o zodpovědné a ohleduplné chování, díky kterému zákazník/klient či spotřebitel chrání sebe, pracovníky i ostatní návštěvníky salonu.

Svým vstupem do provozovny zákazník/klient či spotřebitel vyjadřuje svůj pasivní souhlas se zde platnými pravidly a zavazuje se je respektovat - především:

  • nechovat či nevyjadřovat se nevhodným, neslušným a nepřípustným způsobem
  • zdržovat se nehygienického chování (není mu zde dovoleno kouřit, konzumovat alkohol, drogy, psychoaktivní, psychotropní, omamné a jiné návykové látky a léky - kromě léků životně a zdravotně nezbytných)
  • dodržovat zásady ochrany zdraví, prevence rizik a pravidla bezpečnosti práce
  • dbát pokynů provozovatele/poskytovatele služeb či jiné oprávněné osoby.

Na provozovnu je zamezen vstup všem nepovolaným osobám a zvířatům, s výjimkou psů nevidomých osob a psů speciálně vycvičených pro doprovod osob s těžkým zdravotním postižením.

Provozovatel/poskytovatel služeb neručí za ztrátu osobních a jiných cenných věcí, které by zákazník/klient či spotřebitel zanechal bez dozoru nebo mimo prostor provozovny.

INFORMOVANÝ SOUHLAS (ZÁSADY OCHRANY OSOBNÍCH ÚDAJŮ)

Při své první návštěvě v masážním salonu, při návštěvě s delším časovým odstupem, při změněných podmínkách nebo požadavcích na ošetření bude zákazník/klient či spotřebitel provozovatelem/poskytovatelem služeb seznámen s průběhem, indikacemi, kontraindikacemi a případnými riziky zvoleného ošetření. Zároveň bude požádán o udělení písemného informovaného souhlasu týkajícího se jeho současného zdravotního stavu a o jeho případnou pozdější aktualizaci, dojde-li u něho ke změnám (v jednom parafovaném vyhotovení obdrží každá ze smluvních stran).

V případě jakýchkoliv nejasností o vhodnosti absolvování zvolené služby - především z hlediska individuálních specifických zdravotních indikací - je potřebné (a mnohdy i nezbytné) předem se poradit a vyžádat si souhlas všeobecného či odborného lékaře. Pokud se zákazník/klient či spotřebitel ze své svobodné vůle rozhodne ošetření podstoupit, jasně a jednoznačně tím dává provozovateli/poskytovateli služeb svůj výslovný souhlas s ošetřením, čímž na sebe přebírá odpovědnost za případné následky.

Dále bude zákazník/klient či spotřebitel dotázán na osobní kontaktní údaje (jméno, příjmení, telefon, mail), které budou sloužit výhradně pro zasílání důležitých provozních a obchodních sdělení a především pro marketingovou komunikaci provozovatele/poskytovatele služeb s konkrétním zákazníkem/klientem či spotřebitelem - a ten bude požádán o udělení potřebného informovaného souhlasu s evidováním a dalším zpracováváním svých osobních údajů za tímto účelem (v jednom parafovaném vyhotovení obdrží každá ze smluvních stran).

V případě prvotního kontaktu prostřednictvím kontaktního formuláře uděluje zákazník/klient či spotřebitel odesláním zprávy automatický souhlas provozovateli/poskytovateli služeb s evidováním a dalším zpracováváním jeho osobních kontaktních údajů. Bude s nimi nakládáno dle legislativně platných zásad ochrany (viz dále).

Každý zákazník/klient či spotřebitel má rovněž nezvratné právo kdykoliv provozovatele/poskytovatele služeb požádat o opravu či doplnění svých údajů nebo svůj informovaný souhlas odvolat (tzn. být zapomenut nebo vymazán) - jen je třeba, aby o to požádal písemně. Bude mu vyhověno bez zbytečného odkladu, nejpozději však do 1 měsíce od obdržení žádosti. Výjimku tvoří údaje na dokladech, které jsou součástí účetní a daňové evidence provozovatele/poskytovatele služeb nebo které slouží jako důkazní prostředky (např. pro obhajobu a uplatnění právních nároků nebo výkonu veřejné moci) - ty podléhají jiným právním předpisům a zákonným lhůtám, které jsou nadřazené.

Po ukončení vzájemné spolupráce (smluvního vztahu) se zákazníkem/klientem či spotřebitelem budou všechny údaje a dokumenty provozovatelem/poskytovatelem služeb uchovávány po dobu 1 roku - z důvodu eventuálního budoucího obnovení obchodního kontaktu - a když se tak nestane, budou následně smazány. Doklady, které obsahují osobní údaje zákazníka/klienta či spotřebitele a zároveň jsou součástí účetní a daňové evidence provozovatele/poskytovatele služeb nebo slouží jako důkazní prostředky budou archivovány ještě 5-10 let (podle své důležitosti) a teprve poté budou bezpečně zlikvidovány (zkartovány).

Veškeré komunikační kanály budou zabezpečeny tak, aby nedocházelo k možnému úniku dat a zprávy obsahující citlivé osobní údaje (např. o stavu předplacených financí) budou zaheslovány. Se všemi získanými údaji bude zacházeno ve zvláštním režimu, který odpovídá zásadám nakládání s osobními údaji a její ochraně - přesně jak stanovuje zákonná povinnost vyplývající z aktuálně platné legislativy v rámci ČR a EU (viz: Obecné nařízení o ochraně osobních údajů č. 2016/679 - GDPR - účinnost od 25.5.2018, Nový občanský zákoník č. 89/2012 Sb. - účinnost od 3.2.2012, novelizace od 1.1.2018, Živnostenský zákon č. 455/1991 - účinnost od 15.11.1991, novelizace od 3.1.2018, Zákon o účetnictví č. 563/1991 Sb. - účinnost od 31.12.1991, novelizace od 1.1.2018, Zákon o daních z příjmu č. 586/1992 Sb. - účinnost od 18.12.1992, novelizace od 1.1.2018 a další zákonná nařízení), ve znění pozdějších předpisů.

Poznámka:
U nezletilých osob mladších 18 let je nutné si před ošetřením vyžádat informované souhlasy příslušného zákonného zástupce nebo zodpovědné pečující osoby.

REKLAMACE

V případě, že bude mít zákazník/klient či spotřebitel vážné výhrady vůči provozovateli/poskytovateli služeb nebo proti jeho konkrétním pochybením, které může hodnověrně doložit, má právo podat reklamaci. Musí tak ale učinit bezodkladně a písemně. Oprávněnost reklamace bude provozovatelem/poskytovatelem služeb posouzena a zákazníkovi/klientovi či spotřebiteli bude podáno vysvětlení. V případě uznání předmětu stížnosti mu bude vrácena celá nebo alikvotní část předtím uhrazené částky - dle závažnosti reklamovaného problému a již vyčerpaných finančních prostředků.

O výsledcích jednání bude vyhotoven písemný záznam (v jednom parafovaném vyhotovení obdrží každá ze smluvních stran).

V extrémně sporných případech, kdy nebude možné dojít k vzájemné shodě, bude stížnost postoupena k prošetření vyšší instanci - příslušnému orgánu dohledu (Živnostenskému úřadu, Finančnímu úřadu nebo České obchodní inspekci). Ukáže-li se stížnost bezpředmětnou, budou náklady na její projednání (včetně ušlého zisku provozovatele/poskytovatele služeb) vymáhány po stěžovateli, tedy po zákazníkovi/klientovi či spotřebiteli.

ÚČINNOST

Výše uvedené provozní a obchodní podmínky nabývají své platnosti a účinnosti dnem 25.5.2018. Jejich aktualizace byla provedena ke dni 3.5.2021.

Creator © 2005-2022 Alena Malovcová
Webdesign © 2021 Petr Bláha
Photos © 2021 Vladimír Lesák & fotobanka CanStockPhoto
Všechna práva vyhrazena!